Hej och välkommen!

Hejsan! Jag har tänkt att starta om den här bloggen pá nytt.

Lite fakta om mig ↓
5 nödvändiga faktameningar om mig
1. Jag heter Linn.
2. Jag är en 12-árig tjej.
3. Min mamma är frán Ungern.
4. Jag är 170 cm láng.
5. Jag har en hund och tvá marsvin.
 

5 onödiga faktameningar om mig.

1. Jag talar flytande Ungerska.
2. Jag är i Ungern just nu.
3. Min pappa bor 80 mil ifrán mig.
4. Jag har en brorsa som är 14 ár, och en lillasyrra som är 1 ár och 8 mánader.
5. Jag har en grymt konstig fobi för blött papper.

 
Här är jag :P
// Linn ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack så mycket :D

2013-07-18 @ 13:13:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0